hello 30 grader.

hur har helgen sett ut ?
mest trötthet och jobb faktiskt.
jobbade i fredeskväll.. 14-23. slut i huvudet.
hem, såg lite av en film.. somnade.. klockan ringde 06.15.. då va man inte skitpigg ska jag berätta.

Började jobba kl 7 i lördes.
sen va jag o henke ute o sprang - tunga i benen. haha
sen cyklade vi ut med lite inbjudningskort... typ Veberöd runt. haha :)
sen va det hem till Tina o laga mat med henne, natti och päran =)
himla mysigt.. och gott blev det.. förutom potatisen som inte va klar haha :)
sen såg vi film.. "Stomp the yard" sjukt bra film om man gillar dansfilmer och negerdunk:P
ganska mycket lik min favvis You got served.. men men bra va den iaf=)

och idag har jag jobbat 7-15.
fick frosta av en frys för första gången i hela mitt liv.. en upplevelse må jag säga :) haha
sen har jag packat o så.. och varit ute o sprungit med Henke igen
va sjukt seg i benen - men det kan bero på att man har ett röv jobb där man fåt stå upp hela tiden.
sen skulle henke och jag vara nyttiga o göra kycklingsallad.. men icke.
det blev pizza - och ska jag vara helt ärlig, så va det inte ens gott.

nu väntar jag på Henrik.. nanna o sen upp imorgon:D
bye bye kylan - hello 30 grader.

so long - fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback