Random

Har inte gjort så himla mycket idag hittills.
Städat och tvättat och fått ordning på hatthyllan=)

ska inte träna ikväll - låter benhinnorna vila veckan ut o hoppas det går över.

Här kommer lite random bilder som jag la in från mobilen nyss.

 
Yup, jag är sjukt klantig - smörkniv i yoggin och kontakten i grädde.


Jag och Marre Barre när jag fyllde 20.


Lillebror med sin Ice cräääm.


Otroligt suddig men det ska föreställa
Jag och Lillan på Lalandia.

  
Min och Henriks "lilla" cykeltur. jävla backe.

ska fortsätta städa nu och kanske laga mat?

Puss och Love.

Kommentarer
Postat av: Marre

Det är ju bara du som kan vara så klantig gumman :D Hihi.. Puss!

Postat av: Jennie =)

Heejj..ja klart vi ska ses..svårt att få ihop tiderna kanske..men skriv du när du kan,. Eller vet du vad..ja skriver på msn istället:P
puss

2008-04-04 @ 10:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback