Ett stort fel

Nu har jag varit hos Lennart i Löberöd och fått reda på vad de va för fel på mig.
Och det kanske är lättare att berätta vad som inte var fel.. usch.
nä, men de va typ ett stort fel som lett till många små.

Korsryggen hade låst sig så jag har belastat fel.
Mitt vänstra ben va 15 mm längre än de högra.
Han knådade, tryckte, knäckte o bräckte.
Så nu är benen lilka långa.
och jag känner mig 10 kg lättare.

Han hittade även en mega stor knuta i baksidan av låret.
Han stod och knådade den i säkert 10 min.
jag trodde jag skulle krypa av bänken så ont de gjorde.
Men nu i efterhand så är det verkligen värt det.

Han va imponerad att jag stått ut med denna smärtan så länge.
Och att jag ens kunde springa.
Kanske inte jättebra gjort av mig att gå runt så länge o ha ont.

men men.. ingen träning ikväll mer än lätt jogging.
och DET som är såååhimla roligt. pfft.

Nej. nu ska jag hänga upp lite tvätt.

Puss o kram lovebirds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback