Måndag kväll, oväder och varmt bad.

Jäkla oväder. jag gillar inte det alls.
cyklade hem från jobb för 1 timme sen.. motvind och ösregn.
Tacka gudarna för min rosa regn/vind jacka.
eller ja, tacka Älskling mest =D

nu sitter jag här och bara.. sitter.
vet inte riktigt om jag är pigg eller trött.
happy eller vad jag är.

jag bara Är.

och jag blir förbannad för jag inte kan lägga in bilderna från mobilen på datorn.
har Henkis gamla mobil för min är på lagning.
så är de inte samma sladd tydligen.
när jag satte i den.. så stod det att den laddade.
aja.. jag är inte teknisk, inte för fem öre.

nä, om man kanske skulle tappa upp ett varmt bad.
Och sen krypa ner bredvid älsklingen.

Jo så får det bli.

Sköt om er.


En riktig höstbild.
För så känns det ikväll.
Usch o Piiii!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback