Mestadels skit men ljusglimtar då o då.

Jaha.. då va den där icke efterlängtade träningen över.
och det gick smärtfritt.

För övrigt så känns det mest skit.
Jobbet, massa klyydd
Rättegången snart, vill verkligen inte genomgå det där igen.
går o oroar mig över saker som egentligen bara är småskit.

Men en rolig sak är iaf att jag och Älsklingen har 1 år imorgon=D
Tjuvstartade idag med att jag fick 20 röda rosor när jag kom hem från stan.
Och han fick lite kläder av mig =)
och imorgon väntar ännu en överraskning för min lilla Henrik <3
Älskar Dig Henrik - mer än ord kan beskriva.
Finns alltid vid din sida.


Dagen spenderade jag iaf med Natti o Josse i stan.
Angels, Angels, vad hade jag gjort utan alla er?
Ni är guldvärda <3

Nu ska jag jobba igen.

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback