Skrattretande

Det är skrattretande alltså...

Men men. igår var det jobb 6-15 först.
(snacka om att jag  va trött senare)
sen hem o fixa sig o sen iväg till Emelie och Malins kalas =)
blev smarrig mat o trevligt sällskap.
kan icke bli bättre i mina ögon=)
vi i nykterhörnan hördes ändå mest av alla. haha
eller ja.. mest Josse faktiskt ;)

Blev lite lekar efteråt. men vad kan man förvänta sig när
Malle o Emelie har kalas ihop?=)
Jag var dock fotograf.. blev en del klockrena kan jag tänka mig.

Sen gick jag och Henkis hem o nanna. för båda skulle jobba idag.
jobbar först 7-12. sen match i sandby kl 15.
och sen hit o jobba ikvä'll igen.

OCH sen ska jag fanemig jobba 7-15 imorgon!!!

Hej, Jag heter My och jag bor på hydro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback