Söndagkväll.

Söndag kväll..
när jag kom hem från jobbet hade jag tänkt ut o springa en runda.
la mig i sängen bredvid älsklingen..
och där blev jag liggandes kan jag berätta.

somnade en timme.. blir helt seg av att sova så.
så den där löprundan får nog vänta. =)

sitter o kolla på Sport Disasters nu..det är helt sjukt.
Galet..

Varför frågar man när man egentligen inte vill veta?
det är något jag funderat på en längre tid.
ren nyfikenhet.. men som kan få tråkiga konsekvenser.
vi kanske ska sluta vara så nyfikna helt enkelt.?
Men frågar man ingenting så får man ingenting veta.
Men vill man veta innerst inne?

nu ska jag kika vidare på detta.

ha en fortsatt skön söndagkväll.
Puss o kram.


"Take me on a trip, i´d like to go somewhere."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback