uppskattning.

Det är så roligt när någon uppskattar det man gör.
Henrik blev jätteglad för middagen och tyckte den va jättegod.
blev en liten lättnadens suck där.
är ingen stjärna i köket men lyckades med detta iaf =D


Natt jobb idag igen.
slutar 07.00.
hem, sova nån timme.
11.15 ska jag va i Lund hos Josse på salongen.
Klipp o färg.. ääääntligen.

sen hem och sova igen.
träning 18.30 o sen jobb igen.

vikken dag va?

att jag orkar.. det är ett under.
för jag är nog världens tröttaste människa =)

märks att de är höst nu.
kallt o ruggit o deppigt.
tänker på tok för mycket.. alltid när det är höst.
så hamnar tankarna på allt trist o tråkigt.

aja.. nu ska jag dammsuga.. WOOHO.

Sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback