Torsdag.

Dagen spenderades som bestämt med Natti =)
när jag kom med bussen till Lund..
så börjar det ÖSREGNA.. skojar inte. sjukt störigt.
Vi sprang in till Josse, bokade en tid till mig =)
sen tog vi bussen till nova istället för att springa i stan i ösregn.=)
gick i typ alla affärer två gånger kändes det som =)
Blev även lunch på Wok Kitchen.. smarrigt =)

Åkte in till Lund igen och gick på väskjakt till mig =)
hittade äntligen en väska =)
Va även ute efter lite presenter men inget fynd direkt.

sen bussen hem till Vete igen.. dags för träning =)
Underbara tjejer i laget..
folk utifrån tror nog att vi inte är som vi borde.
men men =)

Nu sitter jag mest här.. måste skriva av mig lite känner jag =)
fast soffan lockar nog lite mer.
Älskis sitte ju där =)

Tack för en kanon dag Plutten <3
precis va jag behövde =)

Puss  kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback