Hela veckan planerad?

Ny vecka, nya tag. Jobb hela veckan utom fre o sön tack o lov.
Imorgon efter jobb ska jag se film med Maja.
Onsdag innan jobb ska jag fixa håret hos bästa Josse.
Torsdag efter jobb är det träning.
Lördag efter jobb är det julbord med Henkis jobb.

Jag hatar att ha varje dag planerad in i minsta detalj.

Idag ringde Fina och frågade om jag ville följa med till Nova.
Jag tackade ja och blev skitglad. men insåg att här såg ut som fan hemma.
Så nu har jag en liten paus i städandet och tvättandet.

Ska prova en grej som jag läste i Carolina Gynnings blogg.
Det är att sätta upp bilder på modeller på kylskåpet.
Så kanske man inte går där o småäter hela tiden. (jag är kung i småätar landet)
Tror inte Henke klagar på att där sitter snygga tjejer på kylskåpet.

So Long!


Kommentarer
Postat av: Emma K

hahaha.. läste du också det. Men om man sätter upp på jättesmala tjejer då kanske man små äter "för dom" istället, eller så blir man äcklad och skiter i det :) Men bra trick..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback