6 månader

Jag älskar älskar älskar dig.
ingenting går upp mot att bara ligga i din famn.
dessa 6 månader - de bästa i mitt liv.
Cant live - if living is without you..
trivs så bra med allt.
allt är underbart.

i en evighet levde jag som om du inte fanns.

Alldeles bredvid mig i mer än femton år
fanns den som skulle bli nånting att hålla sig i
när natten blev för lång och rummet såg ensamt ut

Jag trodde bara att du var en vän till mig
men det var fel så klart och det var underbart
när båda på en gång hittade hem till slut

Upp över mina öron, över hela min kropp, förälskad i dig
I hela mitt liv har jag letat utan att veta att du var så nära mig
Upp över mina öron, över hela min kropp
I hela mitt liv har jag letat utan att veta
Upp över mina öron, över hela min kropp

Älskar dig Henrik.

Kommentarer
Postat av: Marre

Så glad för din skull gumman!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback