Ge mig vååår.

"Utan vintern skulle inte våren vara så härlig."
så sant som det är sagt. men sen kan man ju fråga sig var vintern blev av?
för tillfället längtar jag så sjukt mycket tills träden blir gröna.
det är torrt ute och 10-15 grader och sol så man kan dra på sig rullorna o en tjocktröja o ut o åka.
eller när man tar första kliven på gräsplanen.
ge mig våååår. och sen sommar och två härliga veckor i egypten.

tänker på tok för mycket nu igen.
fast på vad? allt och ingenting känns det som.
har en jäkla huvudvärk och näsan bara rinner.
it sucks. it really sucks..

jobb inatt 22-7 antagligen
och sen träningn imorgon 11-13.. får köra på så mycket jag orkar.
inte roligt att komma hem över 7 för att sen gå upp kl 10 igen.
och sen på o jobba natt imorgon igen.

blöööh blöööh.

see yaa - wouldnt wanna be ya.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja bra skrivet, tummen opp för daj asså. Tänk på dina långdistanspassningar och rörelse i sidled. Jobba mer på närkontakten.

//stefan KarlSSoN

Postat av: Marre

Jag håller med gumman - ge mig vår och sen sommar! :D Fast idag är det riktigt vårväder... yeeey :D Puss!

2008-02-10 @ 16:12:30
URL: http://marre85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback