livet är inte en fotbollsplan.

"Livet är inte en fotbollsplan man ska rusa fram över.."
Yeah right - då har ni aldrig varit med på en försäsong.
i slutet av träningen säger tränaren:
"tjejer, är ni medvetna om att ni sprungit er igenom HELA träningen"
och utan att ens tänka på det så hade vi ju faktiskt gjort det.
därav slapp vi den hemska konditions träningen i slutet.
fick istället bli 10 år på nytt.
skjuta plank.. himla roligt =)
dock väääldigt liten skara idag.. 11 st.
Men det är mycket sjukdomar o så nu.
själv har man gått o dratt på sig en jäkla hosta.

snabbt hem efter träningen o in i duschen.
hann med en diskussion med Henrik också.
båda två är så jäkla envisa så det är inte klokt alltså.
blev nog nästan ovänner där ett tag.
men det löste sig lika snabbt igen.
Älskar dig =)


och nu står jag här på jobb och lyssnar på underbara låtar.
Nowhere Fast, Tonight is what it means to be young,
Vykort Vykort, Skuggor i skymningen, mitt bästa för dig.

Älskar dem - odödliga för mig.

nej, nu ska jag dra fram vårt åbäke till dammsugare.

helgen ser mörk ut.. jobb jobb jobb.
natt dessutom - måttligt road.

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback