torsdag/fredag

usch vilken dag jag hade igår..
slutade jobba 07.00.
08.00 blev jag hämtad av Anna.. vi begav oss till Malmö för att möta upp chefen.
Café & fastfood mässa stod på schemat.
gick runt där o provsmakade och fick massa nya idéer.
riktigt trevligt faktiskt.
sen skulle jag hem ju.. men då skulle varken Anna eller chefen till Veberöd.
så jag ringde Marie.. som va en ängel och hämta mig.
eller ja.. vi gick på Jägersro center en sväng också.
där jag hittade en tunika.
åhh riktigt fin va den.. Henrik tyckte jag skulle köpa den..
men jag har shoppingförbud.. så det blev ingen :)


När jag väl va hemma så va klockan typ halv 3..
somnade vid 3 tiden.. för att gå upp kl 18 igen.
dags för träning.. orkade väldigt mycket för att ha sovit så lite.
blev uttagen till cupen imorgon =D
och matchen på tisdag.. hihi=)

va ute o gick i det fina vädret innan med Lillan =)
och nu står jag på jobb.. och här är så jäääkla dött alltså.
snart hem o skalla kudden.
för jag kommer nog inte orka ett piss när klockan är 23.

åhh just de.. igår när jag vaknade då vid 18..
så låg där en blomma på nattduksbordet :D
världens bästa sambo har man =D
Älskar dig Henrik <3


sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback