Aggressioner.

I fredes jobbade jag natt. fick inte riktigt ut mina aggressioner på någon.
så här kommer de..
När man jobbar natt på helgen - så har man nog med sina arbetsuppgifter redan.
Och man ska stå ut med fulla o odrägliga människor
men nu ska man behöva stå o plocka undan från dem som jobbat innan mig?
sånt sabbar allt för mig.
jag menar. har man ett jobb, då får man väll för fan sköta det också?
ett jobb är ingen lek. men det kan man tro att vissa på min kära arbetsplats tycks tro.

så, när jag kom i fredes kväll.. så stod personen som jobbade innan mig,
den stod o snackade med kompisar.
och lösgodiset såg ut som.. ja, jag vet inte vad jag ska säga.
och det låg tomma kartonger i hela butiken ungefär.
kunde knappt gå ut på lagert, pga alla ouppackade varor och kartonger.

och ingenting va påfyllt i fastfood avdelningen.
och hur störigt är det inte när man står med en halvfärdig hamburgare i handen.
så upptäcker man att "FAAAAN, där är inga tomater"
NÄÄÄÄ fy fan säger jag.

och nää. nu när jag började jobba ikväll.. så va de chefen som jobbade innan.
och då kan man ju tycka att allt ska va gjort när man kommer.
men näää jag får plocka undan all skit från honom. packa upp varor´och returnera tidningar.

oj.. nu blev detta lite långt aggressions inlägg..

men va faaaan. jag blir lack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback