back to work

jobb inatt igen - efter en veckas oplanerad ledighet.
sjukt skönt må jag säga.
men inte lika roligt att komma tillbaka till jobbet när allt är kiss kass värdelöst.
men vad gör man?

aja.. det gick relativt snabbt att jobba inatt.. löste ett helt korsord.. mitt första någonsin. haha=D
läste tidningar också.. =)

nu sitter jag o lyssnar på när Henri svär i köket. haha
han ska diska.. så söt han är :D
svär över att det är intorkat.. men han får nästan skylla sig själv
eftersom han skulle diskat igår ;)

snart ner o handla o hämta min kläder som kommit :D

nej.. sköt om er allihop=)

Kommentarer
Postat av: Marre

Stolt jag är över dig gumman - ditt första korsord!! :D Puss!

2008-02-02 @ 11:52:18
Postat av: Stefan Karlsson

Bra skrivit My, Fortsätt komma på träningarna och behåll kämparglöden! Tommen opp asså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback