Helgen

åhh vilken härlig helg jag haft :)
I fredes blev det bio med älsklingen.. hade köpt biljetter på nätet till We own the night.
så när vi kommer dit.. så säger dom i kassan att vi hade köpt dom till dagen innan
vi bara vaaa.. för vi va helt 100 på att vi inte hade gjort det..
men vi fick nya biljetter och så såg vi I am legend istället.. och god damn vilken bra film..
Se den säger jag bara..
sen hem och såg en till film.. Supersugen.. eller ja.. såg nog typ 20 min. sen somnade jag.
skulle ju faktiskt upp tidigt på lördan. sitta i sekreteriatet på romelecupen igen.

efter jag hade suttit där så begav jag, mamma och Henrik oss till Småland.
det gick bra o köra fastän det va oväder. för min bebbe är ju van att köra :)
kom upp till Mormor och åt plättar som vanligt :)
sen ut till moster Lotta där vi skulle sova..
spelade kort med kusinen min och jag förlorade rätt så stort.
satt o drack öl o hade trevligt. och sen dags för middag.
typ världens godaste tacopaj!! ahh så jäkla god.

sen va allihopa trötta så det blev sängen :)
och på söndan åkte vi ut till Sandvik där mamma o pappa gifte sig - och alla mina syskon döptes.
sen vidare till Burseryd och hälsade på Robert <3
det är jobbigt.. tänkte bara tillbaka på begravningen.. ville inte gråta.

sen åkte vi vidare till min anadra moster, Karin - och min andra kusin Isabella.
middag där.. himla gott :)
jäklar vad isabella snackar.. först om det ena och sen om det andra.
jisses.

sen hemfärd för mig o Henrik.. skönt o komma hem..
la oss i sängen.. jag somnade nog en stund.


och idag har jag städata klart nere i lägenheten.
för imorgon ska jag lämna nycklarna =)

och nu ska jag städa här.. ser ut som ett bombnedslag. =/

Take care


Kommentarer
Postat av: karin

tack för det fina ordet du skrev....... karin

2008-01-28 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback