Nyttiga My?

Nu kom jag o tänka på en sak.
ja.. jag tänker på tok för mycket när jag jobbar natt.
men.. här står jag nu och äter min kiwi.
för ja.. det har blivit lite av en rutin att äta en kiwi nu på natten.
sjukt gott.. och det är ju nyttigt.

så.. varför äter man inte mer frukt än vad man gör?
men näädå.. man ska slänga i sig onyttighet efter onyttighet.
jag personligen är en godisråtta utan dess like.

men hör och häpna.. nu ska jag försöka sluta äta godis.
för jag har kommit fram till att jag har blivit beroende av godis och onyttigheter.
det är verkligen ett beroende.. nu kan jag nog förstå hur de som röker o snusar känner.
men nej.. jag ska från och med nu börja äta mer och mer frukt o grönt =)

så.. ni i min närhet.. ge mig en lavett om jag säger att jag är sugen på godis
eller ja.. nu behöver ni ju inte ta i så jag ramlar omkull. haha

när jag kommer hem om cirkus 5 timmar. så ska jag rensa ut onyttigheter där hemma.
undra vad henrik kommer säga.. fast ja.. han har ju också sagt att han ska bli mer hälsosam.
så han blir nog bara glad :)

nej.. nu ska jag göra de jävla baguetterna.. hmmpf.

Take care

Den nyttiga My?

Kommentarer
Postat av: Glenn

Lycka till My :) Jag hoppas du klarar det :)

2008-01-17 @ 04:49:55
Postat av: Lillayster

Heja MY! =)
Jag har varit vaken sen kl 04:(
Är såå trött. valparna har kommit:D

2008-01-17 @ 06:33:05
Postat av: Jennie Klang

Tjjjjaaaa my =)
Hur tusan e de me dig?
Va såå längesen, saknar er töser ju..
Så du har me gått å blivit sambo..visst är de underbart??
Tycker vi borde ses SNART allihopa..
Vad är de du vill plugga =)?..ja plugga me lite förra terminen..ajja MÅSTE höras!!
Puss/Jennie HP!

2008-01-17 @ 19:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback