Organiserat Kaos

Jaaadå vad duktig lilla My varit idag :)
Hon fixade tvätten, och vikte Henriks tröjor o sånt.
och diskade. o städade lite i sovrummet :)
fotade faktiskt före och efter bilder.
men den jädra sladden har jag såklart gjort av med.
eller ja, tror jag vet var jag har den.
Organiserat kaos kallas det :)
får lägga upp dom en annan dag.

Sen var det Henriks tur att fixa.
rensa ut sin garderob så jagfår plats med mina kläder.
och henriks garderob är inte att leka med ;)

sen var det dags att gå till mams.
Jimmy fyller år idag. så det blev kalas med kakor o tårta :)

och nu har jag precis masserat Henkes fötter haha
han är så jäkla kittlig. men det gick :)
haha.. det är kärlek :)

Nä.. jobb snart :( blööh.
vill bara ligga o mysa o buffla i sängen med bebbe.

take care


Kommentarer
Postat av: Iza

Sen när vikte man tvätten? :p

2008-01-10 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback