Resan bokad

Äntligen resan bokad !!
23/6 - 7/7 befinner vi (Jag, Henrik, Jens och Jenny) i Egypten!
kommer bli så jäkla härligt :)

  

längtar :)

För övrigt så är det rätt så mycket med att flytta ut och in nu.
mamma är bäst - hade inte klarat det utan hennes hjälp där nere! <3
Och samtidigt som man flyttar så är det jobb o träning.
och sluta äta godis!! varit utan godis i snart en vecka!
fast åt dock chippe o salta pinnar i lördes på förfesten - men det var ju lördag!
Träningen körde igång på riktigt igår..
för förra veckan hade vi ju en lugn start (Enligt tränarna)
men det är bara till att bita ihop - för allt sitter i hjärnan.
ger man sig fan på att man ska klara något så klarar man det också.
och dessa tjejer är helt fantastiska som pushar varandra till 1000.

jag brukar annars vara en sån som tar uppehåll under grussäsongen.
men icke denna gång. man hamnar ju så fruktansvärt mycket efter om man missar försäsongen.

Och jobbet är som vanligt.
kiss kass värdelöst - ingenting stämmer.
it sucks being a hydro-worker.

nej. nu ska jag fixa massa i garderoben.
måste organisera om så att allt får plats.. Henrik har ju en hel del:)

sen ut o gå, kanske sola och så ska jag handla.
ska äta sallad idag - blev så himla sugen på det igår :)

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback