torsdag

öhh ännu en morgon när jag inte kan sova.
fick inte ens se Beverly Hills idag.. såg sista kvarten.
för hjärtat skulle int upp förrän kvart över 7.
men men.. skönt att ligga o mysa så på morronkvisten :)

så nu har jag en hel dag framför mig.
och jag börjar redan bli uttråkad.. ska vara ledig till tisdag nu.
Ska åka upp till släkten på lördag :)
Jag, Henrik och Mamma. <3

sen ska mamma stann där uppe en vecka.. för hon vill inte vara hemma när hon fyller år.
för hon känner sina kära barn så bra.. hon tror att vi ska hitta på något jävelskap för henne ;)

nej, nu ska jag fördriva tiden med att diska.
och sen ska jag nog fan baka.. så kan jag bjuda hit lillebror sen.. skitbra :D

förresten så har jag haft sån jäkla huvudvärk ända sen träningen i tisdags..
igår var det sjukt. kunde knappt röra mig.
trodde jag skulle kräka så ont det gjorde.
har fortf lite ont. men hoppas de går över till ikväll.
vill träna.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback