tråk dag.

Idag är en sån dag när man vet att man har mycket att göra.
men har ingen ork alls.
imorse när jag vaknade kände jag bara: Yes, ut o gå.
kollade ut och sen kom man ju snabbt på andra tankar - pga vädret.
tänkte ta hand om tvätten. har inte ens gjort det.
och så tänkte jag packa ner mina tallrikar o glas o bestick o kastruller o allt.
men inte det nä - inte än.
och jag skulle diska.

så, vad har jag gjort idag då hittills?
hmm. gick upp, fixade frukost - en skål med fil och müssli och en knäckemacka och ett glas mjölk.
tappade upp ett bad - låg där 30 min typ. duktigt skönt.

läst igenom några papper som Iza tog hem till mig ang utbildningen.
blir mer o mer sugen på att börja plugga.

men nej nu jäklar. nu får jag ta tag i detta alltså!
frågan är vad man ska börja med?
Jag tror jag börjar med tvätten.. Ja, Jo, så får det bli :)

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback