A little unladylike.

2 timmar kvar.
jag mår illa. vill bara duscha och sen slänga mig i sängen.
börjar få en jäkla huvudvärk också.
Tur att glasögonen är klara för hämtning.
Får se när jag kan hämta dom.

lyssnar just nu på en riktig favorit låt.
Lady Sovereign - Love me or hate me.

I'm a funky little monkey
With the tiniest ears
I don't like drinking fancy champi
I stick with Heineken beers

Oops, might burp in your face
A little unladylike, what can I say?
Well oh gosh I'm not posh me, I wear odd socks
I do what I'm doing yeah.

Med denna fina text säger jag.
God Morgon. Upp och hoppa solstrålar.

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

Postat av: Emma

Den låten får du skicka snäckan :)

2008-07-03 @ 23:11:07
URL: http://emmaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback