Måndagen avklarad.

Hej gullegrisar.
nu ligger jag här i sängen med datorn i knäet.
håller ett öga på My Name is Earl. =)

Henrik och Eric sitter i soffan och kollar på En fyra för tre.
hör deras gapflabb då och då. rätt roligt =)

har tänkt rätt mycket på meningen med allt här i livet.
att man är så seg på att ta tag i grejer.
jag är världens sämsta på att göra det.
Körkortet, Pluggandet, leta ny lägenhet, boka resa.
finns så mycket jag vill göra..
helst ska allt ske på samma gång.

men men har ju något roligt att se fram till iaf :)
Har planerat in Liseberg på Lördag. =)
behövs verkligen känner jag =)

Nej, nu ska jag nog fälla ihop datorn och krypa ner.
börjar må lite illa.. usch. tycker inte om det.

En sak är dock säker. är lite lagom avis på Natti, Päris och Josse
som ska åka till Rhodos på söndag!

Nej, Puss och kram =)


Vill man inte barata den här godbiten med sig hem? =)

Kommentarer
Postat av: Lillan

inte ens ett tack för att man ställer upp och jobbar för dig på lördag=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback