The weekend

just nu är jag så trött att ögonen går i kors på mig.
men måste ändå skriva känner jag.
Helgen spenderades som sagt i Köpenhamn.
Hotellet som vi sov på visade sig ligga mitt på horgatan. haha
på fredagskvällen bestämde vi oss för att gå på tivoli.
äta gott och åka karuseller. =)

sen när vi kom till hotellet satt Henke, Robin, Glenn och Jennie och
kollade hororna. jag och emelie la oss på sängen och snackade skit.
(nu när jag tänker på det så.. horor.. det låter inte alls fint att skriva i en blogg)
men jag som skriver och ni som läser.. får gilla läget=)

lördagen gick vi på ströget.
Robin köpte en Roffe.. som blev vår nya schompis.

vi va hemma vid 17 tiden igår.
bestämde oss för at grilla hemma hos Jennie.
sagt och gjort. sen begav vi oss till Idala.
Pappa skulle överraska sin sambo med en förlovning.
Är han inte the greatest eller vad?=)

gick hem o la mig sen för jag skulle upp tidigt imorse.
Cup i Skillinge som stod på schemat hela dagen.
Vi slutade som trea.. vilket nog var godkänt får man säga =)

De mest använda orden och uttrycken denna helgen måste vara:
Heelvete
e du toppad?
Siiir Roffe
mmm nam nam nam.



Godnatt kära läsare.
Förresten..
MARRREE BARRE.. i miss you!!

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Marre

Aaww du ar ju for sot gumman! SAKNAR DIG MED! Later som ni hade det kul i Kopenhamn... men vem valde hotellet? Haha! :) Fast det ar ju inte alla som har sovit pa den gatan, kan ju vara ganska kul anda :P Om typ en manad ar jag hemma... wohoo! Da maste vi ses massa!! Puss puss!!

2008-07-28 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback