Helgen

En uppdatering om helgen kanske hade suttit ?
I fredes jobbade jag.. inte jätteroligt.

och i lördes förmiddag hade vi träningn egentligen..
men eftersom jag fortf är krasslig så hoppade jag den.
följde med Lasse och Lena till Eslöv för att kolla på Henkes match.
ingen höjdarmatch - men det blev massa bråk..
haha jag älskar det...
Henke vinner en nickduell och så ramlar den andra killen ihop.
och henke får frisparken mot sig.. ?
det är väll inte henkes fel att den andra är klen?
blev heta diskussioner på planen efter det i alla fall.
Matchen slutade 1-1 till slut :)

sen på kvällen var det dags att fira Natti och Tina :)
god mat, trevligt sällskap, some fine wine..
ja.. det kan ju bara sluta på ett sätt kanske?
för min del i alla fall..
taxi till slagt vid 12 tiden..
sjutk roligt där inne - träffade massa folk man inte träffat på evigheter :)
blev en o annan shot också..
kommer ihåg att sista shoten jag tog - tog jag med Ante..
nästa jag kommer ihåg är jag på toaletten och mår bajsilla.
sjukt att man kan bli så full bara så där.. POFF.

står med Emelie sen och ringer henke..
gick ut - ringde henke igen..
pratade med mamma.. grät som fan.
sen kom henke o hämta mig.. <3
Karin stod där ute med mig tills henke kom. sjukt snällt.

Jag säger : Jag börjar bli för gammal för sånt här.
Daniel : Man är aldrig för gammal för ett rejält fylleslag.
HAHA

mådde väll som jag förtjänade på söndan..
skulle dessutom jobba 15-22..
jobbade bara till 18.. men det räckte mycket väl för min del.


hem och mysa med älskling till en film.
slocknade rätt så snabbt :)

ska jobba varje dag denna vecka utom fredag..
woho? nee men money money...

nu ska jag städa lite (eftersom jag inte kunde somna när henke gick)

Take care.

Kommentarer
Postat av: Josiee

godmorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback