Måndag

Förkyld som tusan vilket har resulterat i nässprays beroende..
inte roligt.. täppt hela tiden och så blir man så tung i huvudet.

jobb idag.. och match imorgon, jobb onsdag och träning torsdag,
jobb fredag och match lördag och jobb söndag.
Dock inga nattpass :D woowooo.

och på lördag ska vi ju fira Plutten och Smulan =)
Natasha och Tina för er utomstående som inte fattar ;)
Smulis va hos mig en stund innan jobb..
hon fick ett par skor som tyvärr va för små för mig :(
hon blev så glad så :)

och nu när jag kollade ut genom fönstret så.. snöar det..?
hallå ge mig soool.
 längtar sååå till egypten.. maaah ge mig.

igår va jag och älskling hemma hos hans föräldrar och firade
hans syster Hanna som fyller 28 imorgon.
god mat och efterrätt och tårta o allt.
älskar den familjen <3

nej.. nu ska jag snora mig genom arbetspasset.

so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback