missnöjd med vädret?

Torsdag morgon/förmiddag.. och här sitter jag och kollar på Våra Bästa År.
jävla sörja det är alltså.. haha.

somnade på soffan igårkväll
jag ville inte väcka Henrik med att dra igång Tv:n i sovrummet.
vaknade till inatt och kollade ut.. helt vitt.. blööh..
sen kom älskling och mös lite med mig vid 6 tiden.
jag knallade in i sängen och han till jobb..
men såklart kunde jag inte somna.. haha.

Har lagt in lite bilder från mobilen..
här kommer ett litet smakprov av vad jag fotar med mobilen.

  
Päris gull och Bus-Friddey som fyller 20


Jag HATAR när Henrik gräver i smöret.


Shopping med Natasha


Redo för att kolla fotboll i solsken.


Sjutk god frukost med
Yoggi, Juice, Macka och Varm choklad.


Farmor och lille William

 
God mat och myskväll med Älsk.

Och med denna inte så smickrande bilden avslutar jag för denna gången.
Syns det kanske att jag är missnöjd med vädret?


Kommentarer
Postat av: Marre

Haha du är knäpp som tar foto på smöret :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback