Svensk?

Hur svensk är jag?

[  ]Ditt efternamn slutar på- son
[ x ]Du känner någon som har samma förnamn som du
[  ]Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[  ]I din familj är ni 2 barn
[ x ]Du bor i villa (pappa)
[ x ]Du bor i en tätort (by?)
[ x ]Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[ x ] Dina föräldrar har gift sig
[  ]Din mamma är yngre än din pappa
[  ]Din pappa heter Lars
[  ]Din mamma heter Anna
[ x ]Din familj har en volvo (har haft fram till i höstas)
[  ]Din familj har en silvergrå eller röd bil
[ x ]Du har tillgång till Internet hemma
[ x ]Du har ett eget rum
[ x ]Du har varit utomlands minst 2 gånger
[  ]Du har varit på Mallorca eller Kanarieöarna
[ x ]Du har varit på husvangsemester minst 2 gånger
[ x ]Din familj har en husvagn
[  ]Ingen utav dina föräldrar röker
[ x ]Din pappa är lite lätt överviktig
[ x ]Du idrottar flera dagar i veckan
[ x ]Du får månadspeng.. Lön?
[  ]De flesta i din familj är blåögda
[ x ]Du äter Mc Dondals
[  ]Du följer Melodifestivalen
[ x ]Du älskar kötbullar

multuplicera antalet kryss med 3 så får du fram så mkt svensk du är i procent!

48% svensk är jag tydligen.. haha

Nej, nu ska jag ut i regnet och springa ett varv på slingan.
måste verkligen komma igång med träningen nu igen.
missat 3 träningar och jag har såååå dåligt samvete.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback