Swisch

Usch nu har jag precis betalat räkningar.
Man bara ser hur pengarna försvinner från kontot.
Swisch - sen är halva kontot borta..

Thats life!

Nu ska jag fortsätta med att tvätta, städa, diska och dammsuga.
hoppas att Henrik blir glad på mig närhan kommer hem=)
Inte för att han är sur på mig nu.
men det är alltid roligt att göra någon sådär lite extra glad.
som igår. då fick han två filmer.. inget speciellt.
men han blev så glad =)

Sen är det jobba 15-17.30.
sen snabbt till träning och bli fotad.
lafoto tydligen =)
Linslus? Yup=)

Puss och kram.


En liten bild på mig och världens bästa lillasyster.
Så kul att se henne back on track med fotbollen.
hoppas bara att hon håller nu!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback