En helt vanlig onsdagkväll.

Jag klarade ett provköp idag!! hihi så stolt.

En rolig sak som hände ikväll va när det kom in två killar.
typ 25 års åldern kanske.. Den ene frågar mig
"vill du köpa min kompis här?"
Jag: "nä tack, jag klarar mig bra utan"

"va fan, här måste finnas någon som vill köpa honom"

Hahaha då kom jag o tänka på att detta är något som skulle kunna ha hänt
Mig, Marie och Sanne back in the days.
Att Marie skulle kläcka ur sig "e det någon som vill köpa Sanne?"
haha Har jag fel Marie?
Åhh vad jag saknar er, saknar oss!

Nu ska jag kolla NCIS och somna på soffan.
Henkis sover redan så jag får inte kolla tv i sängen :(

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha lätt :P Hade jag nog kunnat kläcka ur mig...hihi.. nääee... jag saknar också oss!! Får se till att hitta på massa skit snart igen :D Puss gumman!

2008-11-07 @ 17:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback