Bye bye VAIF?

Gud vilken sorglig tisdag kväll. Jag mår illa.
Träningen idag va inte så rolig tyckte jag. Men ändå skönt att springa av sig.
Det är tråkigt att vi antagligen inte har något lag nästa år.
Det är tråkigt att jag inte kommer få träffa dessa tjejer tisdagar och torsdagar.
Det är tråkigt att det slutar såhär helt enkelt.
för jag trivs. jag trivs med Veberöds AIF damlag.

Jag fick i alla fall solat idag. Fick med mig Lillan också.
Oskulden för hennes del. HAHA!

Nu sitter jag i soffan. Och bara är. Bara finns.
Jag ska ut och springa imorgonbitti.
(säger jag nu ja) Får väll se imorgonbitti hur pigg jag är.
Bra inställning va? Nu ska jag nog kolla tv lite.
kanske somna på soffan. Jag känner för det.

Känner jag för något. Då gör jag det.

Punkt. Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback