Det sitter djupt.

En sak som vi pratade om i lördags. Jag, Emelie och Päran.
Det är hur djupt det sitter när någon tryckt ner en till fotknölarna.
"det sitter nog djupare än man tror" sa Emelie.
Det kan jag försäkra er om att det gör. Jag har fortf svårt att ta till mig.
När Henke säger "Du e så fin, älskling". Eftersom jag har blivit förstörd av mitt ex.
Jag lyssnar på Henke, men det går in genom ena örat och ut genom andra.
Jag tar det inte till mig. Och det har ändå gått en evighet.
Det är jobbigt. Detta är något som jag tänkt på mycket.

Ska något sånt som hänt i dett förflutna få trycka ner en fortfarande?

Jag är svag.

The one before you got me so damaged.

Kommentarer
Postat av: Päran

Tillsammans är vi starka <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback