Fattar alla från Veberöd nu?

nu kom jag och tänka på en sak.
som gjorde mig jävligt förbannad.
det va när Henke sa att jag inte kunde vara ifrån honom.
vi snackade om att jag ska åka till Småland i helgen.
och jag vill att han ska följa med.
eftersom jag så sällan träffar min släkt däruppe.

så kläcker han ur sig det.
det va det dummaste jag hört.
skulle JAG, My Rosén, inte klara av en helg ifrån Henrik?
pfft.. kommer bli skönt att komma hemifrån faktiskt.
Jag älskar Henrik.
men ibland kan det bara bli för mycket.
som jag skrev i ett inlägg när jag satt hemma hos mamma.

nu sitter jag och blir arg över allt annat jag tänkt på
men inte skrivit här.

tex det som Jennie berättade om hardebergas tränare.
Att han i princip hade kallat dom som va o provträna från Veberöd
för korkade osv..
"fattar alla ni från Veberöd nu?
för ni blev ju ändå uteslutna från div 2"

Jag fattar inte hur man kan stå och säga så!
IDIOT!
Jag ska dit och träna på torsdag.
då är det dock två andra tränare tack och lov.

Nej. nu ska jag ta ut mina aggressioner på tvätten.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback