Fre o lör.

Uhh va stressig dag jag haft. Började jobba kl 12.
Ringde Erik. han kunde jobba till 16.
Jag tog bussen över 13 in till Lund. i ett desperat försök att hitta ngt att ha på mig.
HIttade jag något?? NÄÄ det e väll klart som fan att jag inte gjorde.
Alltid när jag är ute efter något speciellt. så hittar jag aldrig något!!

Så det får bli till att rota igenom garderoben.

Sen jobbade jag 16-18 igen. haha

Jag längtar till imorgon och på lördag.
Imorgon blir det lite kalas för Henkis. =)
Och på lördag blir det ostbricka med tjejerna och sen utgång. Firar mig och Josse =)
Jag har en känsla av att det kommer bli Slagt på lördag.
haha vet inte varför.. men det har en tendens till att bli så.
Men men. =)

Jag älskar kalas.

Nu väntar jag på älskling. Han ska få sin present redan ikväll ;)
Hopppas han kommer snart..

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback