hemska drömmar.

Usch vad tidigt det är.
men vad gör man inte för att få håret fixat?
står lite i valet o kvalet..
ska jag fortsätta i denna färgen.
eller ska jag bli mörkare igen?
Brukar vilja bli mörk vid denna trista tid.

jag får nog rådslå med min kära frisör.
kan man klippa håret långt?
Jag vill ha de långt nu. NU.

måste berätta om min sjuka dröm jag hade igår.
Jag hade precis fött ett barn.
så tar barnmorskan mitt barn och hänger upp på väggen.
som Jesus.. och så tar dom massa blodprov ochsprutor.
och mig har dom spänt fast i sängen.
jag bara gråter o skriker.
sen va det min tur.. "vi ska bara kolla blodprov"
Så tar hon fram världens största nål.
Och trycker in den i armbågen.. i benet.
jag skriker och vrider mig men de gör bara ondare.


sen vaknar jag av att Henke skakar i mig.
jag låg och skakade och grät.
Henke var jätteorolig.

det var hemskt. usch jag hatar verkliga mardrömmar.

Nu ska jag kila in i durren.
Puss kram.

Kommentarer
Postat av: Iza

hahaha vilken dröm!!! jag tror inte att man sticker sprutor in i benet :p

2008-10-02 @ 13:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback