Hjärtat VS Hjärnan

Vad gör man när hjärtat säger en ska och hjärnan en annan?

Innan när jag vaknade så ville jag icke kliva upp ur sängen.
Jag va så tung i huvudet. ögonen gjorde ont så trött jag va.
kunde inte andas genom näsan.
Men jag visste att jag skulle få träffa some angels på kvällen.
då blev jag lite gladare. Men inte mycket.
Hjärtat sa "pallra dig upp ur sängen nu och börja fixa dig"
Hjärnan sa "Ligg kvar och sov några timmar till så du orkar jobba en natt till"

Men jag ville inte missa 20 års middagen.
så jag gjorde som jag alltid gjort.. lyssnade på hjärtat.
Men nu står jag här.. tveksam på om jag verkligen orkar jobba till 8.00

Aja. man får bita i det sura äpplet.
Jag fick i alla fall spendera lite tid med några änglar!

Kommentarer
Postat av: Marcus

skall du jobba till 08 imorgon bitti? :o Det är ju lite väl jobbigt. :/ Hoppas det går bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback