Lördag igen.

Jaha, då va det lördag igen.
har sagt det förr, och säger det igen.
fy tusan vad tiden går snabbt.

Idag skulle jag egentligen jobbat.
Men chefen tyckte att jag skulle vila upp mig så jag kunde jobba
imorgon kväll! =)
Jag vaknade vid 9 tiden imorse.
gick upp, tände lite ljus och drack varm choklad.
sen började jag sortera lite i garderoben.
plockade undan all ren tvätt som hängde framme.

och nu har jag precis varit nere och handlat med Syster I och Jimpa.
Henrik är inte vaken än. hmmpf.
men det är okej, han jobbade länge igår.

ikväll ska vi på bio. ska se den nya komedin.
Stepbrothers. jag tror den är skitrolig.
återkommer och säger om jag hade rätt eller fel.

Och sedan måste jag bara säga till Jens. (
www.jensn.blogg.se)
att bilderna är från 06! =)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback