Min måndag är räddad.

Va precis nere och hämtade ett paket från HM.
Hade glömt vad jag hade beställt. Men i detta lilla paket fanns
Ett par skor, en sjal, mössa, och en ursnygg topp.
Detta gjorde min måndag! Nu kan det kvitta att jag ska jobba 16-23.

Fast jag hade ju planerat att sola idag. men äsch. det får va till imorgon.

Fick mer än väntat i lön. då blir man alltid glad. Men det är långt ifrån en bra lön.
Med tanke på att Josse och Henke fyller år på fredag.
Gaah jag blir galen. Min karl säger icke vad han önskar sig.
så säger han "jag vill inte ha något, köp något till dig själv istället"
Haha vilken lustigkurre.

Nej, le dysch nu och sen worki worki.

Puss kram!


Kommentarer
Postat av: sara

haha jag tyckte ju att det varganska gulligt sagt av honom!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback