Mycket ska man stå ut med på Hydro.

Glömde skriva igår att en kund fick mig att börja gråta.
Det finns fan folk till allt!! nu såhär i efterhand så va de kanske ingen big deal.
men jag är så jäkla känslig och närjag jobbar vill jag att allt ska vara rätt.

i alla fall. den här kunden då, stod på macken i Skurup som Jonas också äger.
Hans kort hade fastnat. (vi har fått nya kortläsare där) så det har varit massa klydd i 2 veckor.
Min chef har sagt att jag ska säga att det kommer ut förr eller senare.
Annars får dom ringa och spärra kortet. Ja, jag vet. min chef är en idiot.

Men jag sa dessa saker till kunden. Kunden bli fly förbannad och säger
att jag ska fixa dit någon som får ut hans kort illa kvickt.
Jag förklarar för honom att min chef befinner sig i Tyskland för tillfället.
då säger han "det skiter jag i, då får DU komma hit och ordna det"
Jag förklarar att jag jobbar ensam osv.
"Kommer inte här hit någon snubbe inom 10 minuter
så fixar jag en kofot och slår sönder maskinjäveln"

Jag blir helt stum. vet helt ärligt inte vad jag ska svara.
Efter ca 2 minuters tystnad från min sida. (kunden svor åt mig hela tiden typ)
Så säger idioten "Nu kom kortet"
Klick.

Jag började gråta. Som tur va så hade jag inga kunder i butiken.

Har jobbat där i 3½ år. men detta va helt ärligt det värsta jag vatt med om.

Nu ska jag ner o jobba på skitstället igen.
Imorgon är jag ledig tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback