se till och uppdatera flitigare!

baah va jag hatar när folk inte uppdaterar.
Päran.. du kanske vill känna dig smått träffad här? =)
står på jobb och har nog läst alla möjliga bloggar.
det här med att jobba till 23 ist för 22..känns som de kan kvitta. inga kunder.

"fan va soft jobb du har" tänker ni.
men det är dryyygt att bara stå o glo när man redan gjort allt man ska och lite till.

Jag gjorde spaghetti och köttfärssås till mig och Henkis innan.
det var mer än uppskattat.. dukade fint och tände ljus.
hihi, tycker det är så roligt när man gör sånna här småsaker mitt i veckan.
det behövs i dessa trista o gråa tider.

Nu slutar jag snart. hem o mysa med hjärtat.
Jobb imorgon igen 12-18.
sen träning och inofmöte med styrelsen.. spännande.
hoppas vi blir många bara.. men med min otur så kan jag väll ta o fetglömma det.

So long!


Kommentarer
Postat av: Emma K

jag håller med dig, tycker att blogg.se borde stänga ner alla bloggar som inte blivit uppdaterade på typ en vecka, tänk vad folk hade bloggat då, kanske :) Men My är bra på uppdaternadet, och det är ju bra! :)

Postat av: Emma (Päran)

Jag vet jag är urusel, men jag känner inte för de just nu. Då får jag stänga ner den då :P Men du hade ju massor att läsa hjärtat, en mer eller mindre :D

2008-10-14 @ 12:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback