Sentimentalt.

nu är klockan snart 4..
jag längtar hem till sängen.
jag fick inte träffat päran igår. =/
jag somnade när Helen och William gått.
hoppas på att få träffa henne snart!

inatt har jag tänkt mycket på
mina vänner.. började skratta för mig själv.
när jag kom o tänka på Tina.
Dansmattan och vår vattenlek.
sånt som aldrig kommer försvinna från ens minne.

sen började jag gråta när jag kom o tänka på Robert.
säkert bara för jag ska upp till Småland.
det är fortfarande jobbigt att besöka Honom.<3

nej, nu blir detta ett lite väl sentimentalt inlägg.
Det va ett otippat ord från min sida kära läsare.

mm Kudde. MM!


En liten bild. ( en gammal sådan)
Tror de är sen jag fyllde 18.
Saknar Fridde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback