Välkommen till verkligheten

Jag höll på att skriva innerligt djupa tankar här.
Skrev säkert en hel A4.a sida. sen kom jag på mig själv med vad jag
egentligen satt och skrev. Så det blev en delete på det.

Skärpning My! Vad tänkte du. Skulle du publicera det också?
hmm. Idioti att skriva sina innersta tankar här.
Cause only God knows vem som läser här egentligen.
Det hade kunnat sluta illa detta. Så. Välkommen till verkligheten igen My.

Nu har även jag sett SATC the movie. Och god damn it vilken movie.
Helt plötsligt - Från absolut ingenstanns. Kom tårarna. Gång på gång.
Va det inte sad tears så va det happy tears.Precis som det ska vara.
Denna hamnar definitivt på min topplista. Och den går till historien.

Jag tror inte jag kan gå och lägga mig ikväll. FÖR många tankar springer runt.
Det är inte bra My. INTE BRA. INTE OK!

You're on my heart just like a tattoo
Just like a tattoo
I'll always have you . . .


Kommentarer
Postat av: Emma K

foto på skorna, okej okej, det får bli ikväll!!! Kan man köpa SATC-filmen på hydro? :) jag vill ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback