daglig dos av bloggvärlden

jag tänkte rekomendera lite bloggar som jag
alltid klickar in på..

www.natasha87.blogg.se
Läs om vardag, fotboll och utekvällar.
www.emmaaas.blogg.se
(uppdaterar väldigt sällan nuförtiden)
Annars mest om galna festkvällar
www.elinrosen.blogg.se
Förr va det bara fotboll men nu mest hundar.
www.nogg.se/izaa
Bebisen i magen, vara gravid och vardagen!
www.vixax.blogg.se
Maries kennel Vixax. Men hon skriver även om allt mellan himmel o jord.
www.onesize.blogg.se
mode, mode, mode.
www.jensn.blogg.se
nog den enda killen jag känner som skriver blogg.
Och han gör det bra dessutom.
www.idish87.blogg.se
Idas tabbar är riktig roliga.
You better say bop?
www.metrobloggen.se/mammahelen
Min kusin Helen som skriver om livet
som ung mamma.
www.nathaliesmode.blogg.se
Nathalie skriver om mode, inredning och sin utbildning.
www.improveme.se/natacha
Behöver nog inte säga mer än Natacha Peyre.
www.blondinbella.se
Gillade inte alls denna innan. men hon skriver faktiskt riktigt bra.
och dessutom om världsproblem.
www.stureplan.se/carolina
Sveriges skönaste brud ever.
Carolina Gynning - you rock my world.
www.taip.blogg.se
Känner icke människan.
men tycker hon skriver sjukt bra.
www.emmaak.blogg.se
"som vilken annan blondin-blogg-diva som helst"
Nä, Emma är riktigt duktig. =)

nu tror jag att jag fått med min dagliga dos av bloggvärlden.

nu kommer snart Helen och sen blir de träning
med hardeberga. får se hur de går.
inte tränat sen förra veckan. fifan.

Kommentarer
Postat av: Emma K

haha, du är söt du! läs min fina kommentar från inlägget debatt. någon kan man alltid gå på nerverna :) Din blogg är också fin. uppdateras flitigt och det gillas!!!!

Postat av: taip

jag känner mig smickrad, tack :)

2008-10-12 @ 10:39:17
URL: http://taip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback