Hej, jag heter Gurli (!?)

Nu står jag här och blir lite småarg.
Satt o kollade i en kalender..
såg en massa skumma namn som fanns med..
Kan ge er några exempel..
Hildegard, Magnhild, Moritz,
Gurli, Ragnvald, Botvid, Seved..

En hel del knasiga namn.
Och värst av allt, My finns inte.
Finns inte med.. jag har ingen riktig namnsdag.
Let me know om ni någongång träffat någon som heter Moritz.
Jag hade nog börjat asflabba om någon kommit fram och presenterat
sig som Moritz eller Gurli

För jag tycker det är sjukt att My inte finns med,
det börjar ändå bli ett rätt så vanligt namn,

Och sen märkte jag en sak till.
Det finns en till som Heter My Rosén.
Kollade på hitta.se för o se om det fortf stod fel adress.
och där fanns en till My Rosén i Kalmar.
har inte funnits innan.. hmmpf.

I point one back at 'em, but not the index or pinkie
or the ring or the thumb, it's the one you put up
when you don't give a fuck,
when you won't just put up
with the bullshit they pull, cause they full of shit too.
Eminem.. ahh!


Kommentarer
Postat av: Pumamolle

Hej yoggi!

En kille på dagiset jag jobbade på heter Moritz. ;P

2008-09-11 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback