Helgen = Marie, bowling och mys.

Ohh va trött jag är nu..
men har mycket att se fram emot i helgen.
Senare idag ska jag träffa Marie!! Äntligen! som jag saknat!!!
vi ska nog spela spel eller kolla film. bara mysa o ha de bra.
Känner på mig att de kommer bli en hel del goda skratt.
Som alltid, eller hur Marre? =)

Sen på lördag är det först jobb som gäller. dock bara till 13.
o sen på kvällen är det bowling och buffé med laget!
Suger dock på bowling.. men himla skoj ändå.
Sen ska vi nog möta upp några andra på Lilla Torg.
får se vad kvällen har att erbjuda.

Men FÖRST, så ska jag knalla hem till Älskling. <3
som ligger o sussar sött i sängen nu!
lite lagom avundsjuk på honom just nu.

Så ser min helg ut på ett ungefär.
Söndag är jag nog så trött så jag inte vet var jag har huvudet.

Ha det bra mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Marre

Gumman, det var kul att träffa dig igen! Blev ju ingen promenad tyvärr... =( Men vi får ta det en annan dag när jag kommit hem för gott! =) Vi hörs i veckan! Puss hjärtat!

2008-09-16 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback