Helgen.

Då var ännu en helg förbi.
Den har varit blandad med nytta och nöje faktiskt.

I fredes va jag och Henrik hos Iza o jimmy.
Spelade poker med dom och Annelie o Micke=)
Jag åkte inte ut först.. fastän jag inte vet ett skit..
"vann jag?" jaha haha

jobbade lördag förmiddag. 7-15. va så jäkla trött.
sen hem o fixa sig och sen hämta upp malle o sen natti.
Mams körde oss till Josse i Hjärup.
Kollade klart matchen och sen va de massa kortlekar.
sen va de dags att bege sig till Malmö.. lång väntan på taxin.
vi gick först till Mazarin.. där va inte alls mycket folk.
vi drog vidare till Slagt och dansade natten lång =)
Hade sjukt roligt.
Tack tjejer ni är bäst!!


Söndagen spenderade jag mest i sängen fram tills jag skulle börja jobba.
jobbet va segt som vanligt.

Idag blev det sen frukost och nu ska jag ställa mig och diska.
alltid lika roligt.. blööh.

Träffa Natti Plutt imorgon och sen är de träning =)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback