In i dimman!!

Nu har jag bara 25 min kvar.
jag är trött, har ont i magen, börjar känna mig bakis.
ont i huvudet har jag också för den delen.

Mycket gnällande på mig nu.
Orkar ni ens läsa ? haha

Jag ska hem och skalla kudden.
får buffla med Henkis.
sen ska jag upp efter ca 4 timmar.
för vi ska va hos Jennie o Mia halv 1.
Avslutningsmiddag med laget.
Sen ner o kolla herrarnas sista match.

och sen hem till Madde gump på kvällen.

fullspäckat? Jupp.


Kommer väll ännu mer gnällande imorgon

för då är jag nog bakfull på riktigt.


In i dimman.!


Kommentarer
Postat av: mams

du är sååååå duktig som jobbar så mycket o sover så lite! kan mamma få bjuda på middag i morgon? sent, så att du får sova ut?

2008-09-27 @ 07:13:27
Postat av: Ida

Guud vilken bra foto på dej =) snygging ;) haha Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback