Kramkalas på jobb!!

Chefen hade inga planer..
han anställde en ny.
GUTT!

snart slutar jag..
imorgonbitti ska jag köra med Farmor o Farfar till Eslöv.
sen ska jag träffa lillkusin o kusinbarn =D
Sen är de träning igen. =)

ska dock jobba imorgon natt =/

Träffade Marie och Sara innan.
de är hemma från... Abu Dhadi?? stavas det så tro?
så jäkla kul.. kramkalas..
nu är jag lite velig inför lördag...
men de löser sig. på ett eller annat sätt =)

Nu ska jag göra de sista.
sen ska jag cykla hem.

So long.


Kommentarer
Postat av: Lillan

Tror det ska vara Abu Dhabi:) vad säger du sis, ska vi bli flygvärdinnor vi också:P

Postat av: natasha

Duuu ska meeed på lördag bara så du vet;)

2008-09-04 @ 08:25:25
URL: http://natasha87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback