Onsdag.

Onsdag idag.
jag längtar till lördag.. fest med tjejerna. woowoo..
hoppas natti inte går o blir sjuk bara.

Igår va de träning.. fick en liten utskällning av ordförande i föreningen.
 Han tyckte de va för jävla dåligt att vi inte fick ihop lag i div 2.
det kan jag hålla med om.
men men. vi får domen på fredag eftermiddag
om vi får spela klart matcherna eller om vi blir uteslutna ur serien..
Vi ramlar ner förr eller senare.

Idag är det jobb som står på schemat.
fick reda på igår att hon som jobbar natt.
hon ska va tjänsteledig i 2-3 månader.
undra va chefen har för planer nu?
Blir trött bara jag tänker på det.

Har varit ute o gått idag.
typ 1 timme känns de som.
ont i benen.. de är gutt.
man ska veta att man lever!

Nu ska jag beställa lite saker sen mysa lite med min man =)

Puss o kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback